@mbojuffie genomineerde Professor of the Year!

4 Nov
Ik ben vereerd genomineerd te zijn voor Best Professor of the Year 2013 op het internationaal congres in de RAI Amsterdam van het wereldwijde Cruyffnetwerk.

Van Mexico tot Holland
Het Forum is een jaarlijks internationaal sportmanagement congres waarbij studenten, alumni, docenten en staf, van Mexico tot Holland bij elkaar komen. Dit jaar zal Het Forum op 14 november plaatsvinden in de RAI in Amsterdam. Hier zullen de jaarlijkse Awards worden uitgereikt voor Student, Athlete, Alumni, Business Plan en Professor of the Year 2013. De Awards zijn een manier om waardering te uiten voor het werk en/of de rol van bijzondere personen binnen het Cruyffnetwerk. De nominees worden voorgedragen door managers en leiders binnen het internationale netwerk. De winnaars worden gekozen door de organisatoren van het Forum. Winnen alleen staat niet voorop; genomineerd zijn is een hele eer. Professor Award De Professor Award wordt uitgereikt aan één of twee docenten (of studentbegeleiders) die het goede voorbeeld hebben gegeven.
Kenmerken van de nominees:
1. Docenten die toegewijd zijn in het helpen van studenten bij het bouwen aan een productieve toekomst.
2. Integere docenten die dynamisch, innovatief en praktisch zijn.
3. Docenten die de belangen van de opleiding, de sport en de maatschappij dienen.
Ik ben het afstandsleren gestart op het Johan Cruyff College Nijmegen. Met lesopnames, webcasts, social media en lesgeven in een virtual classroom zet ik me in om (top)sporters nog beter te ondersteunen in hun studie. Daarnaast deel ik enthousiast mijn kennis over social media en geef ik binnen ROC Nijmegen en  de Johan Cruyff Colleges socialmediaworkshops voor docenten. Ik ben genomineerd vanwege: “haar innovatieve inzet en de voortrekkersrol die zij heeft binnen de Johan Cruyff Colleges en ROC Nijmegen op het gebied van afstandsleren en social media. Bijzonder is dat @mbojuffie binnen korte tijd zo’n belangrijke bijdrage levert aan het mbo-onderwijs, aangezien ze pas een jaar geleden docent is geworden. Anoushka van Bemmel is ‘van origine’ journalist.”
Geef een reactie

